خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 15:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
قادری مطرح کرد

بررسی موضوع احداث فیبر نوری در شهر شیراز با حضور وزیر ارتباطات

نماینده مردم شیراز در مجلس از بررسی موضوع تقسیم شهر شیراز بین ۳ اپراتور ایرانسل، شاتل و آسیاتک برای احداث فیبر نوری در نشست مشترک خود و جمعی از مسئولان استان فارس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تشریح نشست مشترک خود و جمعی از مسئولان استان فارس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی، گفت: در این جلسه ️موضوع تقسیم شهر شیراز بین ۳ اپراتور ایرانسل، شاتل و آسیاتک برای احداث فیبر نوری مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مرد شیراز و زرقان درمجلس ادامه داد: ️واگذاری اجرای فیبر نوری در سایر شهرهای استان فارس و ارزیابی شاخص‌های ارتباطی استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور از دیگر موضوعات بررسی شده در این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: احداث مرکز داده‌های جنوب در شیراز نیز از دیگر مباحثی بود که در این نشست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر آن تاکید شد، البته سایر مسائل و موضوعات مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379576
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار